Wednesday, October 20, 2010

love request 2

Huuuhh, penatnya mata dah tak larat tapi tak dibenarkan untuk tidur petang untuk mengelak melekatnya penyakit malas. Pukul 2ptg td di Electrex hehehe. Terima kasih Ms H kerna memuji necktie penulis dan penulis nak minta maaf la bukan tak nak cakap terima kasih atas pujian tadi. Tapi lepas dapat pujian tentang necktie tetiba neuron neuron dalam otak terus berlari pantas dan melompat lompat di sinaps memproses dan teringat ingat pasal blog nie. Almaklumlah blogger bertali leher mendapat pujian "cantik necktie" hehehe. Thankz Ms H.

Okay terus ke kisah cinta seorang sahabat penulis yang request untuk tulis kisah cintanya disini. Kisah tentang D'. kali ini kita xnak guna nama gelaran D' lagi, sebab xcantik la nama nie. Kita namakan dia Roz(rose) bersempena kisah jiwang ala ala mat bunga gitue kan (sory kawan) hehehe.

Owh "gadis berbaju kurung" bilakah kau akan mengerti maksud tersembunyi pada "langit". Dan pada saat jelas terang terungkap segala rahsia masihkah ada ruang di hati kamu. Roz apa akan kau lakukan kini? gadis baju kurung mungkin akan pergi jauh, hilang dari pandangan tak lama lagi. Masa akan berlalu dengan pantas tanpa kau sedari. Adakah kau sudah bersedia untuk menghadapi semua ini. Adakah kau akan luahkan isi hati sementara kau dan dia masih berpijak di bumi yang sama? atau kau masih berharap untuk si gadis berbaju kurung untuk memahami teka teki yang kau tulis saban hari kepadanya.

Roz, kisahkan legenda "langit" kau kepada si gadis sampai dia mengerti maksud sebenar dihati kau. Lagukan lirik lirik yang telah kau tulis untuk kau sampaikan misteri misteri disebalik cinta kau kepadanya. Semoga daripada hasil hasil tulisan kisah "langit" dan "cinta pelangi" si gadis akan mengerti dan semoga daripada lirik lirik yang akan kau lagukan si gadis akan tahu apa makna cinta dan setia.

2 comments:

Anonymous said...

wah,dpt nama gelaran nih..ahaha

aahla padan dgn nama blog,nama pn bloggerbertlileher..so kenala make sure nectie sume lawa2 kn :P

inspirasi arjuna said...

owh huhuhuhu....
xkan nak letak nama betul..
mana leyh xda copy right...hehehe