Wednesday, May 11, 2011

Drama Melayu

kassim (bukan nama sebenar),17 sekali lagi bertekak dengan sabariah (bukan nama sebenar) juga berumur 17 tahun.

kassim: awak sengaja buat macam tue..awak jgn tipu saya..awak tau apa yang awak buat tue memalukan saya?heeeee awak niee..kenapa awak tak tanya saya dulu..

sabariah: awak yang gatal sapa suruh, awak tipu saya awak cakap awak kuar lunch ngn officemate awk tp awk kuar ngn dia..nasib saya nampak..

kassim: tp yang awk wat keja gila tue kenapa?dia mmg officemate saya..kenapa awk xpuas hati?

sabariah: oOoOoOo..officemate?officemate apa?mesra2 semacam pergi kedai mesra..bukan takda tempat makan yang dekat..awk ingt saya nie tunggul?

kassim: sudahlah saya dah bosan dgn awk nie..cemburu buta..buat malu saya ja..kalo awk nk org yg ikut cakap awk jer..awk peg cari org lain..

sabariah: awkk..

kassim berlalu pergi dari situ..
sabariah menangis terkedu mendengar kata kata kassim..

sabariah mengejar kassim.."awakkk!!!"

gedebakk!!!
sabariah jatuh tersadung kaki sendiri (akibat memakai kasut tumit 3 inci)

kassim berpaling melihat namun dia tetap berlalu pergi meniggalkan sabariah ditengah perhatian org ramai..

"DRAMA MELAYU"

2 comments:

bdkbjpink said...

motif??

inspirasi arjuna said...

remaja yang bercinta xyah la dok wat drama melayu...

rational n rilex sudeyh...