Monday, November 29, 2010

aku, gadis berbaju kurung dan roze


aku a.k.a penulis masih disini untuk last paper kemudian terpaksa balik sekejap ke kedah dan kemudian berangkat ke kL untuk agenda seterusnya, industrial internship. excited, takut, gelabah, mcm mana nk survive dsb.

Kuala Lumpur senyummu
di pagi hari
sungguh bererti
kerna cinta bersemi
setelah kemarau panjang...
-alleycats-

so sampai sana nnt kta tgk, bererti ke x senyuman si kuala lumpur nie. hopefully dpt kawasan rumah yg selesa dan jiran2 yg baik2.

gadis berbaju kurung dari siri love request. agak mengarut untuk menulis psal dia sbb penulis pun xtau dimana dia skunk. maybe di rumah, di malaysia atau di luar negara. bagaimana keadaan dia pun penulis xtau. isi hati? lg39 la penulis xtau kan.

si roze plak hidup dalam taman dia. ntah kembang mekar atau layu. tp tetap mekar katanya cuma belum bersedia untuk dihadiahkan pada si gadis. takut belum cukup mekar untuk diterima. cuakk ke wei? t mlepas la roze, jadi lah dikau sekuntum "lantara camara". hahahaha...

kerana korg berdua ak wat label "love request nie" tp skunk korg senyap. so ak nk tutup panggung. xmo citer sal korg arhh...touching la camni...

No comments: