Tuesday, April 19, 2011

ada orang "tetttt" aku dalam train

pukul 6.00 ptg
aku menunggu train lrt 4 couch  tiba
setelah perginya train 2 couch
yg sengaja ak biarkan ia berlalu
2-3 minit yg lalu..

sorg lelaki rambut panjang ke bahu
belah tepi ala pop yeh yeh..

muka xhensem itu tidak menarik perhatianku
namun seluar ketat dan kaki slim
yang langsung tidak match dgn perut buncit
mengundang perhatian dan gelak sinis
dalam hati..

train sampai
aku masuk train
dia masuk ikut pintu yg sama
ak menyandar di sebelah kanan pintu
port berdiri yg paling strategik
boleh menyandar..

dia berdiri di sebelah kiri pintu
2 meter di depan
memandangku..
mungkin dia sudah perasan
aku adakalanya memandang dia
dia memandangku..

aku mengalih pandangan ke tingkap kaca lrt
tgk langit gelap
nk hujan agaknya ptg nie
apit call aku plak tgh2 dalam train nie
"wei tlg angkat baju ak"
ok possibility nk hjn adalah tinggi

ak memandang ke depan secara tidak sengaja
setelah ak menjawab panggilan apit

dia kenyit mata kt aku
dengan mulutnya (seperti dalam gambar)
 
Astaqfirullah
istiqfar panjang aku...

sudah tidak cukupkah perempuan cantik dalam dunia ini
sehingga lelaki beralih arah kepada sesama jenis

naik bulu temgkuk aku
aku terus berlalu dari situ
menunggu di pintu lain..

semoga ak tidak berjumpa lagi
si lelaki itu
kerana aku masih memiliki naluri
untuk mencintai perempuan
dan memilih yang solehah di kalangan mereka
sebagai pasangan hidupku
bukan lelaki nauzzubillah..

12 comments:

pengembara _cahaya said...

dia ikut hang blik rumah pa pit jat..try usha kat luar rumah hang..haha..

inspirasi arjuna said...

hoisshhhh...xda aih...turun kt stesen lain then baru ak naik train patah balik k stesen umh ak..

pengembara _cahaya said...

ooo..aku ingat hang turun kat stesen yang sama..haha..

kalau tak esok nak pi keja dia dok tunggu depan rumah..hahaha..

SD said...

bodu hang lawa sgt ka yg dia duk kenyit kat hang.....ish2.... lol~~~

inspirasi arjuna said...

"bodu" tue apa sidek?...

p/s: skunk ni org xpakai SD la.org pakai HD..apa daaaaa

SD said...

body lorh! silap taip tak perasan...eh! kamera aku pakai sd lagi apa....

inspirasi arjuna said...

owhhhh....body tue xdala lawa...tp muka plg penting...hahahahaha

tue camera ko...mmg outdated la...

SD said...

eh! perasan! kamera outdated takpa...jgn org yg menangkap gmbar outdated..... aku ini mmg up to date dgn skil2 tangkap gmbar....

inspirasi arjuna said...

hahahhahahahahhaha...perangai ko sma ja dari dulu xberubah..."masuk bakul angkat sendiri"

SD said...

lalalalala~~~ aku tak berubah pun, makin ensem je... serius! makin ensem...hahahaha.....

inspirasi arjuna said...

"yer, aku percaya sidek..."

Anonymous said...

die minat ko kot