Tuesday, August 23, 2011

perlukah aku merajuk?

perlukah aku merajuk?
setelah kau kian menyepi
aku merindu
namun kau, ku tak pasti

perlukah aku merajuk?
kau yang kian menjauh
setelah kau berada sangat dekat
dan mengisi hariku dengan ketawamu

perlukah aku merajuk?
selalu aku ditinggal
di pertengahan perbualan
kalau ia bermula
walaupun kini ia jarang bermula

perlukah aku merajuk?
setelah aku terhukum rindu
kau yang tak mengerti
masih tersenyum
tiada apa yang berlaku

perlukah aku merajuk?
walaupun padamu aku masih tersenyum
walaupun padamu aku memahami

perlukah aku merajuk?

atau..

perlukah aku terus cuba untuk memahami?
dan terus mendiamkan diri?
terus tersenyum tanpa kau sedari?

3 comments:

Anonymous said...

mendalam tue.....apa kata stright to d titik je dengan "beliau"..so after this kalu merajuk pun..tak de la makan hati sorng2x....h_h

inspirasi arjuna said...

malaslah...beliau paham2 sendiri je lah...

inspirasi arjuna said...

lagipun malas t nk terlibat dlam drama...