Thursday, May 31, 2012

Berpeluh V

Berpeluh-peluh aku berlari ke blok 16 jam 3 petang tadi.

"saya nak antar certification approval untuk Dr. @%&#@! sign"
"owh okay"
"But possible tak saya nak ambik petang nie?"
"Boleh2, bagi no telefon nnti akak call awak"

Aku berlari pulak balik ke bilik. Kini aku masih menunggu panggilan daripada kak Hidayah assistant admin blok 16 agar dapat aku berlari semula ke blok 16 untuk ku kutip balik certification approval tersebut.

Sementara menunggu, aku terlihat bertapa lajunya awan di langit bergerak, seakan masa sangat cepat berlalu macam dalam filem. Tetapi dingin angin yang bertiup tak dapat aku bayangkan. sangat best.

sejukkkkkk jer..

dah pukul brapa nie...
nape akak hidayah tak call lagi?
takkan Dr. @%&#@! xsign lg...hurmmm

owhhh ada call dari office block 16....
dah sign nie..
jom3 p ambik...yeahhhh

No comments: