Sunday, November 13, 2011

aku dah balik UTP

ahahahaha, apa punya tajuklah - mmg direct 2 d point. xpa2 biaq hampa tak tertanya2 apa ak nk ceghita kt hampa semua..uppss tukar loghat dlue...hahahaha

assalamualaikum&selamat hari raya

tahniah kepada semua yang telah berjayalah kiranya melakukan pengorbanan sempena aidiladha yg lalu dan kepada mereka2 yang menglangsungkan perkahwinan atau pertunangan atau membeli kereta baru mahupun mempunyai teman baru sempena tarikh 11.11.11 yang lalu...namun kata orang lain, apa ada pada nombor. ia hanya sekadar nombor.

apa aku nk tulis nieh?adushhh aku pown xda idea..mungkin idea lari mcm abang kasim pon pon selalu kena masa di pentas raja lawak musim 3. tp xpa don't wory. lepas nie adalah idea2 nk crita kt hampa.

gambar dah smart tp baju xsmart sbb xsiap apa2 nk amik gambaq nie heh heh heh


hurm jd tujuan post ini adalah nk bgtau kt hampa semua yang inspirasi arjuna dah balik..so get redy lah untuk baca post2 yang akn ditulis esok lusa tulat tunggin terbalik dan apa dah xtau lepas tue.

P/S: Aidiladha nie plg best raya sbb dia kluaq bersemuka dan menjemput masuk kita yg menunggu di pintu rumah dia. then dpt jumpa n bersembang2 dengan ayahnya secara terbuka dan bersahaja..alhamdulillah=)

4 comments:

s. r. abdullah said...

dh blik UTP?
jom p Secret Recipe...
hg blanja, ok? hahahahaha

inspirasi arjuna said...

hg ajak aku, ak plak yg nk kna belanja..banyak cantek..hahahaha

ak dah muak la mkn bnda alah tue masa praktikal dlu..huhuhu

s. r. abdullah said...

untongla praktikal kat kota metropolitan yang sentiasa tak pernah lengang dengan pusuan orang ramai (pergh ayat~ pe ak ngarot ni?)...
bpa lma lgi hg nk abeh study weh?
ke mmg dh final sem dh ni?

p/s: ak mmg byk cantik pon...hg ja bru nk sedaq...bwahahahahaha ROFL

inspirasi arjuna said...

untong apanya....rugi la cost hidup tinggi...serabutlah org ramai2..

ak dah final year...sept tahun depan abeslah insyaAllah