Monday, November 14, 2011

duit banyak nak beli kereta...

bangun pagi, berangan-angan tuelah keje ak..walaupun pagi bermula episod dengan sesuatu permulaan yang tak bagus, tp xpelah, angan tetap angan.

beberapa minggu nie aku dah 100% terpengaruh dengan taste ala "old's cool" tp bukan yg disco disco tue..sehingga gambar yg aku snap pown ada pengaruh2 dan effect warming evergreen camtue. dan pengaruh tue menular sejak aku mengidam nk wat rumah kayu kt sebuah tanah depan sungai yg jernih kt area yan (daerah di kedah). then aku start buat kerja yang sdikit gila, iaitu layan citer green hornet sebanyak 5 kali sebab aku dah jatuh cinta kt Black Beauty (chrysler imperial crown 65). fuhhhh keta tahun 1965 tue mmg terbaik, kemas, kental dan jahat hahahaha (apa punya description la).


cer korg tgk, perghhhhhh kalo ada duit, aku beli kreta nie. lepas beli aku g kenduri kawen korg naik keta nie hahahahahaha..classic,heroic dan vogue lah kata org. nie kira first choicelah kreta idaman. amacam terbaekk x taste aku?hahahaha

then pada masa yang sama aku jgk tertarik dgn sjibik lg kreta dalam citer popular James Bond 007 - Dr. No citer tahun 1962. masa nie aku pun xlahir ag...tp filem nie telah mempopularkan keta Chevrolet Bel Air Hardtop Sport keluaran 1956. description untuk keta nie plak kira mcm old's cool yang femes dan cute.


kalo naik keta nie best g tepi pantai (menunjuk-nunjuk) hahahaha...astaqfirullah..xpown bawak keta nie peg menyambut pengantin prempuan pown best jgk hahahaha sbb keta nie catchy dan suma curve pada design dan body dia nampak comel dan menarik..namun keinginan untuk keta nie xdpt menandingi keinginan untuk memiliki The Black Beauty (first choice).  

walaupun ak ase mcm xmampu jer nk beli kreta2 nie terutamanya chrysler imperial crown 65 tueh tp xpelah kan nama pown angan2 mana tau dapat betul hahaha...ada org nk bagi hadiah k hahaha...so korg mcm mana?ada jgk kreta impian?

No comments: