Thursday, November 3, 2011

terima kasih kepada mereka ini

alhamdulillah
berakhir sudah test petang td dengan jayanya...
terima kasih kpd mak di kampung yang mendoakan kejayaan anakanda disini...love u mum<3
terima kasih kepada dia yang turut sama berdoa untukku..sayanggg awakk ^^, (gatey..penampor kang)

esok akan bermulalah perjalanan pulang ke kampung untuk bersama keluarga menyambut Aidiladha yang bakal menjelang tak lama lagi...

barang suma dah packing asenyer
hurmmm..
baju melayu dah (tick)
jubah (tick)
tshirt n seluar (tick)
"Echa" pown aku dah balut dia elok2 letak dlm beg (tick)
check tiket bus - 3/11/2011 - 4.15pm - seat 7 (tick)
insyaAllah suma dah redy asenyer

sebelum berangkat pulang disini aku (inspirasi arjuna) secara peribadinya, ingin mngucapkan ribuan terima kasih yang tidak terhingga kepada beberapa orang individu yang pemurah dan banyak menolong semasa aku di zaman "kopak". act mmg btol last month n sampai saat nie..aku mmg dalam era kegawatan ekonomi..aku pown xtau kemana perginya suma duit aku..cepat jer abes..membuatkan aku tersepit di realiti yang sangat kejam (ceh over plak)

  1. pertama sekali terima kasih kepada zul (M. Zulhilmi Abdul Rahman) housemate aku yang pemurah kerana banyak menolong. antaranya, hujung minggu aku akan g basuh baju kt umah zul, pastu ak slalu paw makanan zul, makanan ringan dan kordial dia banyak hutang aku dgn zul nie...terima kasih zul
  2. terima kasih kepada housemate ku, ben (Benjamin Jacob Adillah), yang mengusung aku kesana ke mari, even nk balik raya nie pown asalnya ak nk tumpang ben..tp nk wat macam mana last minit..dia ada hal lebih perlu diutamakan..tp tak mengapa..ak dah tumpang ben g kL masa nk beli kamera then balik kedah ag..so terima kasih ben..
  3. orang ke-3 adalah qusyer (Nik Mohd Qusyairi Zulkifli) housemate aku nie slalu teman aku makan kt cafe..sbb ak dah kopak kn..so mkn kna saving laaa...qusyer lah org yg selalu teman aku makan..so xrasa sngt miskinnya aku pada masa tue..then aku jgk selalu paw kuih raya dan keropok ikan qusyer, serta air masak miliknya..terima kasih quyer
  4. afiq (M. Afiq Rahim), thnkz kpd afiq housemate aku jugak, kerana mengusung aku ke umh zul stiap kali ak nk basuh baju kt sana. aku jgk slalu paw air masak afiq dlm bekas tudung hijau dia tue..terima kasih afiq
  5. huishhh banyak plak nie...ok2 thnkz kepada semuanya bbdk umh nie yg bnyak menolong sama ada dalam sedar atau tak sedar..segala pemberian anda semua hanya tuhan sahaja dapat balas buat masa ini..huhuhuhu (sadis)..aku makan budi korg suma..

esok satu perjalanan baru akan bermula..
aku harap semua akan selamat..
&
selamat hari raya untuk korg suma..


P/S: Nantikan kad ucapan raya Inspirasi Arjuna di facebook nnt..sapa yg xkna tag tue minx maaf la 1 gambar leyh tag 50 org jer..
P/S: kepada sesapa yang membaca jugak tolong doakan kejayaan seorang kawan saya nie (Dr. Farah Hanis) yang akan bergelar doktor tidak lama lagi..beliau sedang menduduki exam bermula rabu minggu ini..semoga Allah jua memberi pembalasan yang baik kepada anda semua..terima kasih...

1 comment:

Anonymous said...

insyAllah bersahabat hingga ke syurga...." sahabat, kalau aku masuk syurga,aku akan tarik ko masuk jugak kesyurga" "kenapa??" "kerana engkau sahabat"