Wednesday, November 30, 2011

Lelaki Gemuk Selepas Kahwin

gemuk..bagi aku adalah perkara biasa sebab aku pun telah dikategorikan sebagai lelaki gemuk. Tetapi, ada 4 7 orang gadis yg cakap aku lebih hensem mcm nie compare dengan masa aku kurus (zaman sekolah dulu)..saudara afiq bilik sebelah, jgn jeles arrr..so apa ak ase hensem lawa dan cantik adalah subjektif. owh tidakk tidakk, hensem lawa dan cantik adalah objektif...yg subjektif adalah perasaan manusia dan keinginan yang ada dalam dirinya. cukup sampai disini.

balik pada topik..
btol ke lelaki akan jadi gemuk lepas kawen?

Tahun 2005
masa nie ak masih lg seorang pengawas di smkay, bukan sahaja pengawas tapi ketua pelajar..bukan nak riak tp sikit2 tue adalah...hahahahaha...guru penasihat pengawas lelaki masa tue adalah seorang lelaki. nama penuhnya aku dah tak ingat. ktorg panggil dia sir zahari, seorang lelaki bujang dengan kereta honda berplat LA. labuan lah, bukan Los Angeles (suka hati aku la nk eja mcm mana, blog aku)...

hujung tahun 2005 sir zahari nie kawen lah dengan sorg Doktor..kencang jgk sir nie, nk kawen ngn doktor jer..aku peg kowt kenduri dia ngn saripuddin, izuddin dan pidud sam. kenduri sir zahari tue depan rumah dia..rumah milik dia sendiri..perghhhh kaya jgk sir nie..ok xpelah..sbb dia kawen time cuti..so ktorg dpt la peg..

masuk jer tahun baru, ktorg pun masuk la sekolah kn..aku bersama kawan2 sewaktu denganku form 5 lah masa tue..korg tau bertapa tegezutnya aku...sir zahari dah gemuk..PJK dah dia..suma cikgu perasan...hahaha student pown sama perasan gak...sejak itulah sir zahari selalu menjadi bahan kepada kawan aku amri yg duduk depan umah sir zahari..hahahahaha

Tahun 2011
nie citer kawan course aku dekat UTP, baru je melangsungkan perkahwinan di tarikh yang agak manthop lah kata tok. tapi tidak apalah tue rezeki dia kawen dulu. xdpt nk cakap apalah..tue rezeki dia. dah lama jgk ak xnampak dia di kelas. xtau kenapa..sebelum nie aku perasan jer dia datang kelas. lepas dia kahwen nie, ak dah xperasan dia ada kt kelas atau tak.

nak dijadikan cerita, baru jer tadi..ktorg ada kelas ganti petroleum economics..dari pukul 8-11 sepatutnyalah..aku perasaanlah kelibat si suaminya tue..apa yang aku paling perasan sekali dia dia pown dah PJK hahahahaha..

so apakah hipotesis aku nie benar?
lelaki akan gemuk selepas berkahwin.

gambar sekadar hiasan

jika benar lelaki akan menjadi gemuk selepas berkahwin, apakah sebabnya?
ahahahaha kita sama2lah cari jawapan.

P/S: Ya Allah tolonglah aku buat pilihan, aku dalam kebingunngan untuk membuat pilihan..nak cancel..dia dah suka n dia dah prepare something for me...huhuhuhu

4 comments:

Anonymous said...

wow.!jiwang2

inspirasi arjuna said...

jiwang?
salah post ko encik nie?

Anonymous said...

hoben2.Ps tu jew

Anonymous said...

bis tuh kalau da mmg gemok camne plak? ko gemok kn, triple xl la kn pas kahwin.. hahaha..
ade org kate pas kahwin laki akan gemok sbb mkn masakkan isteri kot dan make a love..