Friday, December 9, 2011

Bila Si Bujangs Makan Malam...

Hidup Bujang tidaklah sesusah mana, tapi pastinya orang sudah beristeri lebih mudah. Hidup terurus!
Si bujang selalu dikaitkan dengan "Masak dan Makan". Berjimat kate kok! 

Malam nie 3 Bujang Pingitan sekali lagi test power diorang dalam arena masak memasak. Ala2 Chef Wan gituuu haaaa..(aku pulak yang mcam Chef Wan). 

Antara bujang yang terlibat adalah Muhammad Zulhilmi Abdul Rahman, Muhammad Afiq Rahim dan aku sendiri.

Menu Pertama: Kari Daging

Taanangenaaaaaaaa..
ada macam kari kedai nasi kandar tak?

Menu Kedua: Ayam Goreng Berempah

ayam goreng! ayam goreng!
Terliur korang..
hahahahaha
Ayam goreng nie resepi turun temurun dari mak aku
amacam?

Menu Ketiga: Sayur Perpaduan

Nama tue aku bagi jer
sayur goreng la
ok aku terkurang satu benda
Cili Merah
Ok fine..
Next time aku letak

Overall
Bujangs berpuas hati
next time
kita try masak lemak cili api

P/S I: Carilah suami yang pandai dan rajin memasak.
P/S II: Aku maksudkan diri aku pada yang tak faham.
P/S III: Suami yang pandai menyanyi, bergurau dan berbadan sasa tidak mengenyangkan!
P/S IV: Okkay, aku merepek jer.

No comments: